skön helg

hallå. har haft en skit skön helg faktiskt! i fredags va jag ledig så jag sov tills ante kom tillbaka från skolan vid 11, sen baka vi hallongrottor och senare åkte jag ante Robin och Sofhia till västerås och jag köpte ny mobil !! sjukt nöjd :) blev en Samsung galaxy s3. efter de hängde vi hos Sofhia lite :) bästa ni.

idag har jag övningsköra till Norberg och hem, blev lunch hos lillebrors farmor! sen åkte jag och fika med saknade Frida ♥ sen kila jag och ante och köpte käk och gjorde hasselbackspotatis och Fläskytterfile, aaas gott ! Robin och Sofhia kom hit och hängde lite sen också. mys ! bloggar från mobilen nu och känner mig jätte ovan med de haha. as drygt ju. aja nu har jag bloggat lite iallafall!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0