NY HEADER

Alltså jag MÅSTE fixa en ny header.. men jag hinner inte, på lovet får jag fan ta tag i det. Nu har jag haft den här gröna alldeles för länge.. I måndags hade jag praktik som vanligt och sen blev det en lugn kväll med min kärlek. &igår blev jag klippt av matilda! hur skönt som helst. Behövdes verkligen, och på kvällen åkte jag och ante till hans moster och jag permanentade henne! och idag fick jag göra en permanent igen fast på en kund i skolan, gick bra de  :) har kört lite också och ska hämta brorsan vid ip senare också.
 
Imorgon bitti har jag körlektion! ska försöka få lära mig parkera och backa och sånt. Sen kilar jag till skolan på möte osv. Sen ska jag väl köra lite hemma efter skolan också :) jag känner lite så att jag får köra igång med träningen REJÄLT när jag har tagit körkort, jag har ju trots allt hela vintern på mig så nu är det nog smartast att prioritera körkort! Det är ett tag kvar men inte alltför länge.. Ni lär väl märka när ;) hihi.
 
Blir brunhårig på fredag också, de orangea topparna försvinner alltså. Ska bli väldigt skönt faktiskt, jag har gillat det men det ser ju inte riktigt friskt ut alltså. Blankt brunt hår är så snyggt. &det kommer nog se fylligare ut i topparna i hope. Frågan är bara hur mörk jag ska bli, riktigt mörk brun är ju skit snyggt.. Men samtidigt vet jag inte om jag vill vara super mörk? hm.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0