MASKERAD

Ja i helgen va jag ju som sagt på maskerad. kila dit med Sofhia vid 5 och hängde med alla tjejerna innan resten kom. Det är ju skit kul att klä ut sig ju haha. Blev en lyckad kväll iallafall, träffade folk som de va länge sen man såg, dansa och skratta osv. Ante kom och hämtade mig senare och så åkte vi ut till hans pappa och sov där. De va ju inte de skönaste att ta bort låtsassåret på kinden kan jag lova.. men de va kul så länge de vara haha.

På söndagen blev de mysdag hos mig, jag och ante bakade snickers kaka och senare kom Sofhia och Robin och kika solsidan, sen hängde vi med alfons och Filip några timmar på kvällen!

och igår va jag i Västerås med Eve och Matilda, käka gott och planerade vårat projektarbete, skit skönt att få ordning ! och på kvällen blev de lite häng med Sofhia Robin Alfons och Filip igen och lite träning. Har dock noll motivation just nu så blev inte så länge.. slänger upp lite bilder från helgen när jag kommer hem! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0