BRUN

HATAR blogg.se nu. Hade skrivit ett rätt långt inlägg och när jag ska publicera står det sidan kan inte visas och så har allt försvunnit......
 
Får väl börja om då, något surare. Skrev iallafall att jag ju igår hade en körlektion som gick väldans bra, lärde mig parkera, backa runt hörn osv så de va skit kul! Sen hade jag en lektion imorse också, då blev det mer körning i stan, rondeller, enkelriktat, högerregel osv. Efter de åkte jag och färgade håret! As skönt. Det orangea lyser igenom lite smått ändå eftersom vi använder lättfärg så att jag lättare ska kunna färga om det om jag vill. Men det vart mycket bättre :) nöjd! Efter färgningen så åkte jag och ante och köpte pizza, lagom feta hehe. mysigt iallafall. Sen testade vi göra låtsas sår på min hand. Ska ju på maskerad imorgon kväll och vara en fånge med lite sår här och där, fångar har det väl inte så lätt alla gånger? ;)
 
Ikväll blir de lite häng med sofhia och alexandra :) men först käk med familjen! Skulle ju egentligen till bruks ikväll men känner att jag måste hålla lite i pengarna, köpte vinterdäck för 4800 idag, det kändes sådär. Så åker jag av vägen i vinter ska jag fan ha pengarna tillbaka, (hehe) skämt å sido.
 
Resultatet av låtsassåret :
 
 
Imorgon ska jag försöka mig på att göra ett på kinden, får väl se hur det går haha.. Ante åkte ju till larsbo idag så får väl tvinga brorsan och hjälpa mig eller nåt. Just att sätta fast det är svårt när man är själv. Wish me luck!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0