18 års fest&utgång!

I helgen fyllde matte 18 år! Så i lördags kom sofhia sara och linnea hem till mig runt 6 så vi satt här och drack några glas innan vi kila upp till matte vid 8 där hans släkt och alla killarna va! hade verkligen skit kul :) alla vänner va där och hade skit kul tillsammans. Kila till greenman vid halv 12 och blev kvar där till ca halv 2 innan jag och ante gick hem till honom :)
 
&igår vaknade vi vid 1 kanske? då kom robin och sofhia hem till ante med pizza från napoli, det va sviiin gott kan jag lova.. sen tog vi en promenix ner till ica och så satt vi oss ute en stund och tog de lugnt. Senare på kvällen kila jag och ante hem till mig och kika på xfactor och mös. Perfekt bakisdag!
 
Idag har jag varit i västerås och haft halkan! haha de va svin kul! vi fick åka en automat så de va lite fusk ;) men de va kul, våran lärare ville sladda hela tiden, hehe.. :) Övningskörde till och från också, nice de . Hann shoppa en jacka och 2 höst tröjor innan också.. visar sen. puss
 
 
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0