WOHOOO

Igår hade jag teoriprovet och klarade det!! 57 points fick jag, glaaad. Slipper man plugga på det mer haha.. Så nu är det bara uppkörning kvar! eller bara och bara.. håller tummarna iallafall. Eve och matilda stog utanför och väntade på mig och eve va nog gladare än jag, hahaa :) Innan och efter provet så höll vi på med vårat projekt arbete. Så kuuuul! Börjar närma sig slutet nu :)
 
Idag skulle jag egentligen haft körlektion så åkte hem vid 1 men den var inställd. Så körde en timme med mamma istället! Sen hann jag klippa mattias och så har jag nästan gjort klart ett psykologi arbete som ska in nästa vecka! toppen. Tog några timmar, på kvällen blev de mest lugnt. Nä godnatt på er!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0