TRIPLEHELIX FORWARD

Igår eftermiddag åkte jag ante robin och sofhia till västerås och busade lite. Jag och sofhia gjorde triple helix forward, som på bilden! super nöjd :) dock inte så fina läksmycken men när man får byta blir det stenar!
 
Var faktiskt inte så skönt kan jag lova, det gjordes med kanyler och för att ha det värsta klart så gjorde han alla hålen först och sen drog han ur och satt i smyckena. &så va han ju såklart tvungen att trycka upp en spegel i fejjan på mig så jag fick se när alla 3 kanylerna satt där innan han satt i smycken, as tjocka såg dom ut och vara då. usch haha
 
De va nog att det var 3 hål som var det värsta, hade det varit ett hade det gått fortare och inte gjort lika ont. Men de va ändå inte fullt så farligt som jag trodde. Efteråt kunde jag iofs knappt skratta för det drog ända upp i örat. Så nu gäller det att tvätta det morgon och kväll och inte spraya hårspray eller sånt på det. Ska försöka va skit noga så att jag slipper infektioner och sånt. Längtar tills det har läkt klart! Nu gör det bara skit ont när man ska göra rent med tops osv och jag måste sova på fel sida..
 
Efteråt käka vi lite på max, gick på ikea, ica maxi och köpte byxor till sofhia innan vi åkte hemåt! Är iallafall as nöjd. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0