SÄLEN

Tänkte slänga in ett inlägg här innan jag kilar till sälen imorgon med min kärlek! vi firar 4 år tillsammans och 1 års förlovning på torsdag så vi åker upp dit och myser lite ♥ Handlade käk idag och så har jag packat väskan nu ikväll, ska bli så otroligt skönt! Vi har bokat bio, breaking dawn del 2 en kväll, längtaaaar. Sen blir det väl mest lugnt, mysiga promenader, prison break kvällar (hehe), matlagning, bastu, kanske tar en sväng till badlandet? nytt försök på att baka pepparkakor? vi får se! blir nog toppen :) tid för varandra får vi iallafall ♥ Kommer hem igen på lördag så jag skriver väl nånting här då :) ha de så bra så länge! kraaaaam
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0