PROJEKT

 
Hej! Nu va de ett tag sen jag skrev här igen. Vecka som har varit har varit rätt dryg. Tidiga mornar och sena kvällar, iofs börjar man nästan bli van... usch. i tisdags åkte jag till skolan tio i 7 och kom hem kvart över 9 lixom. (då hade vi dock "information" på kvällen inför gesellen, som förövrigt var rätt onödigt för allt som sa står på hemsidan) Den lediga tid jag har haft har jag lagt på att övningsköra och plugga teori mest. Hinner inte med så mycket mer än så.
 
I fredags va de rätt kul iallafall då va vi på mässa i sthlm med hv klasserna från skolan, attitude mässan! Fick med oss massa prover på skönhetsprodukter hem och såg massa kändisar, haha. Bra dag iallafall! på kvällen gick jag och la mig tidigt för på lördagen åkte jag till västerås tio i 7 på morgonen och så gjorde jag matilda och eve 3 teman på vårat projekt arbete. Det gick toppen och de är ju faktiskt roligt det också! När jag kom hem så pluggade jag lite teori, duschade osv sen tog jag tåget till söderbärke där ante hämtade upp mig. Spenderade kvällen/natten i larsbo med alla i familjen där. Kika prisonbreak sent inatt, det är ju så bra! mys. Den här dagen mina kära vänner har jag övningskört och pluggat teori. Tror det mesta börjar sätta sig även om jag nog inte kan allt man ska kunna, men får hoppas på det bästa. Ska göra några fler tester innan det är dags.
 
Imorgon kilar jag till västerås igen på min lediga dag och gör projektarbete, 3 nya teman med matilda och eve :)
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0