LAST NIGHT

Igår när vi hade kommit hem så packade jag upp, duschade och fixa lite. Sen kom ante hit och gjorde pizza med mig och sen kom robin också och käka med oss! Hängde här hela kvällen, kika film osv. Sen kom sofhia vid halv 11 också. Kika på en dokumentär om en kannibal. Helt sjukt.. Det finns tydligen sidor på internet där folk lägger ut annonser för att dom VILL BLI UPPÄTNA. Fattar ni hur sjukt? &där går kannibaler in och letar efter folk som dom ska käka upp.. alltså.. aja, sofhia och robin blev kvar här rätt sent iallafall ♥ 
 
Fick hem nytt löshår igår som jag har beställt också! Mycket mer hår än vad jag kommer ihåg att jag fick förra gången! Ska ha till balen och till studenten. Fast jag kommer nog använda det annars också ;) hihi . Måste bara vänta tills jag ska färga håret sista november. Nu är mitt för ljust eftersom färgen har släppt i topparna där jag hade orange.. Men det blir nog toppen :) Idag har jag tänkt plugga teori massor. Har gjort massa frågor och läser på.. Sen kanske jag hinner sy ihop löshåret och sy på clips. Får se :) solsidan och gossip ikväll också, bäst!
 
 
Balklänningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0