Västerås

Idag började jag inte förrän halv 1 med svenska, efter de gick jag matilda och eve ner till j huset och käka pastasallad innan vi gick ner på stan och shoppa lite smått. Ska visa sen vad jag köpte, va tvungen... hehe. Vid halv 4 skull vi vara på teatern och fixa frisyrer, eftersom min frisyr bara är en inbakad fläta i stort sett så var jag klar inom några minuter.

Känns lite segt att behöva åka in till västerås hela helgen för ca 10 min och sen stå och vänta på att alla andra ska göra klart sina innan man får ta tåget hem. (Går typ inte att hjälpa varandra eftersom det mesta är rätt simpla frisyrer) Ganska surt att missa det med 5 minuter också... Men aja, det är ju bara den här helgen så får bita ihop. Ska käka kinamat nu, imorgon bitti ska jag som sagt till västerås igen och fixa flätan och åka hem, tss.


Tog en fika med matilda och eve idag också, vart fan besviken på kladdkakan alltså haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0