Utklädnads show!

Vill tillbaka till kretaaaaaaaaaaa.. de va fan så mycket mer värt att gå upp tidigt för att sola&bada än att gå upp tidigt för att ta tåget till skolan... haha, aja. Snart sommarlov iallafall, men det blir jobb typ hela juni och halva juli . moneymoney, då kanske jag kan dra på en ny resa? hehe..

Idag var det utklädnads show/dag i skolan, alla treor va helt galna haha. Dom har det varje år (dom som tar studenten) och eftersom carlforsska har en egen scen så har alla carlforsskas treor typ tävling om vem som har bäst/roligast danser. Alla klassvis och den som vinner får springa ut först på stundenten. Vissa gjorde as bra danser, vissa mer seriösa och andra mer oseriösa och vissa bara stog där och hoppa lite haha.

Jag tycker dom som hade tänkt igenom sina danser men ändå va lite oserösa och inte helt "perfekta" va bäst. Det ska ju lixom vara roligt och kolla på och inte bara "åh va bra dom är på att dansa" :) får se vad vi hittar på att klä ut oss till nästa år.. hmm, kul som fasen ska de bli iallafall :) efteråt går dom ner på stan med sina utklädnader och skriker till oss yngre "OCH SÅ FINNS DET DOM SOM HAR, FLERA HUNDRA DAGAR KVAR!" hahaha, dog imorse när en tjej kom in i skolan helt hypad och börja skrika helt ensam till oss, snacka om taggad.


hv! utklädda till en kortlek.


utklädda till sagan om ringen folk, gollum längst fram ;)


hv!


åsnor, förlåt men ni va nog sämst haha

As dåliga bilder jag vet, men det var mörkt och jag hade min mobil kamera bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0