Övningskör

Igår blev de myskväll med ante här hemma, vi grillade först hamburgare vilket va svin gott! sen kika vi på kniven mot strupen senare eftersom det var ifrån fagersta! haha, lite kända ansikten va de med . Sen blev de bb as usual osv.

Idag har jag varit och fikat med frida&sara några timmar, mys! sen åkte jag och mamma ut och övningskörde nån timme, jag blir så sjukt arg när jag inte klarar att köra. Eller alltså jag kan ju köra, men jag är värdelös när det gäller att komma iväg, får motorstopp eller så rycker det som fan innan man kommer iväg, jag har testat stanna och starta om tusen gånger men det går inte, &jag som har så dåligt tålamod ger upp. Usch, vafan ska man kunna växla och krångla för, kan man inte bara göra en bil som man startar och bara kan gasa iväg med direkt?

Har hämtat handbagaget till resväskan vid mormor också! va där en sväng innan vi körde. Nu närmar det sig hihi.


våra as goda bullar som vi bakade för någon dag sen..


fetknoppen


idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0