Senaste dagarna..

Min valborg blev super mysig! började med att hänga med ante till smedjebacken och skjutsa tjabo&roffe. Sen vid 7 kom alla vänner hem till ante, kvällen bestod av grillning,snack,musik&skratt, sen kila vi vidare vid halv 12, men det kändes lite som att "vad fan gör vi här?" haha. Så vid halv 1 åkte jag ante sofhia linnea och filip hemåt. Sen blev de tv och städning när vi kom hem till ante igen :)

och igår så ringde dom från hembyggdsgården och frågade om jag kunde jobba för de va kaos. Så jag kila dit till halv 2, grina lite för att de va så fint väder och jag skulle stå inne hela dagen haha.. Men de gick bra, de va verkligen kaos när jag kom, de va nog ca 200 pers där när jag kom helt ärligt. Men de va kul :) jobbade med sara också så!

Närmare stängning kom ante filip robin sofhia och linnea dit och fika lite! sen vänta dom på mig nere vid bryggan så efter jobbet gick jag dit och hängde med dom ett tag :) hihi bästa ni. Sen hängde ante med hem till mig och vi grillade hamburgare och hade kick tävling i kvällssolen, mys!


mm mm mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0