Resaresaresa

Sitter och skriver packlista inför resan som det är (notera) 2 veckor kvar till.. haha snacka om att va hypad inför en resa, ska dock försöka att inte börja packa förrän 1 vecka innan men de är ju så kul och förbereda och känna att man snart ska iväg, slut tjej :) käkar vindruvor också, sofhia informerade mig för någon dag sedan om att en enda vindruva innehåller ca 18 kalorier, haha. Då har jag nog ätit väldigt många nu ... ;)

Köpte även lite grejs idag till resan (haha), världens bästa after sun och en solskyddskräm för ansiktet.


After sun från hawaiian tropic som luktar kokos. Använde den varje dag på malta, den är sjukt bra! 74 kr på kicks. Solskyddet för ansiktet tipsade eve om för det hade hon testat! också från kicks, ca 135 kr. jag bränner mig as lätt i pannan och på näsan så 30 blir nog perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0