Rakt hår


Ibland önskar man ju att man hade det här håret alltså.. även om jag älskar lockigt hår och trivs bäst i det så önskar jag ibland att jag kunde trivas lika bra i rakt hår! Man behöver inget hårspray, det ser glansigt och snyggt ut hela tiden, det ser ut som att man har jobbat med det fast man egentligen bara har plattat det och sen, done! (nu snackar jag om tjockt rakt hår, inte tunna tesar hehe..) &ändå kan man ha olika benor och ändra små saker i det, böja in topparna kanske. Håret ser faktiskt friskare ut när man plattar det än när det är lockigt tycker jag. Beror väl på vad man har för färg och lockar också men.

Fatta att kunna gå ut ur duschen, låta håret självtorka, platta fjongarna lite och sen, voila! klar och snygg. Laura tycker ju dock att jag passar bäst i rakt hår och säger alltid "åh lillan du måste börja ha rakt hår hela tiden!!!" när jag väl har det, haha! söt. &ante verkar gilla det bäst också eftersom det inte "blir sådär tovigt, man kan lixom dra fingrarna genom det utan problem" haha. Så ja, det finns fördelar med rakt hår, nackdelen är ju att jag inte trivs så bra i det och att jag måste stå och fixa det för att de ska se okej ut.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0