Praktik

Hej på eer. Igår efter jag kom hem åkte jag som sagt till pappa och klippte honom lite till. Sen åkte jag hem och duscha osv sen blev de mys med ante robin och sofhia en stund på kvällen! snacka lite om resan och annat :) är så sjukt nära nu!! hihi. Sen sov ante här såklart,inte träffat honom sen tisdags kväll ju ♥

Idag hade jag iallafall praktik, hade bara ca 4 kunder så de va lugnt idag :) efter det gick jag ner till mammas jobb och klippte mikaela lite innan jag åkte med mamma hem. Ska torka håret osv snart sen kommer ante och hämtar mig så ska jag sova där. Känns som en evighet sen jag sov där haha, sov ju där typ alla vardagar i vintras.

Imorgon har jag bara en lektion, tänkte passa på att träna efter skolan och så kanske jag ska hämta resväskan och börja kika lite... hahaa, får se :)


snart är man brun igen då, hehe. Här hade jag ju dock solat i 3 veckor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0