Nitar

Kände att det var roligare att pilla med nitarna än att plugga. Så det är klart redan hehe.. Har dock hunnit plugga också! jag får inte in så mycket mer så vi hoppas att det inte är alltför svårt imorgon. Ska iväg och toppa pappa efter skolan också! han har ju långt jätte krulligt hår och de är första gången jag får sätta saxen i det ;) får se hur lätt det blir.

Jag köpte 10 nitar för 16 kr på panduro idag iallafall . Tänkte fylla en hel bakficka först men det behövs maaaaassor med nitar för det! får se om jag orkar göra det nån annan gång haha. Satt 5 nitar på varje shorts. Såhär blev de iallafall:


På dom ena shortsen satt jag nitarna på framsidan under fickan.


&på dom andra på baksidan på fickan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0