Mys kväll igår

Igår kväll blev de mys hos sara med henne och frida! gäller ju att passa på nu när vi är samlade några dagar hihi, kika faktiskt på hockeyn! sen va vi tvugna och åka förbi och glo vilka polisen hade tagit vid banken, haha nyfikna?.. Ante robin sofhia och matte kom och hämtade mig vid 12 och när vi hade skjutsat hem alla åkte vi till mig och kika på det missade bb avsnittet och sov.

&nu har ante åkt iväg och ska skjutsa hem en tjej som en han känner hade släpat hem inatt.. haha alltså, .. Men han kommer hit sen igen och så ska vi (jag) in på apoteket, banken, min praktik och sen får vi se, antar väl att jag får hjälpa honom och bestämma vad han ska ha med sig utomlands så han får det tvättat också, killar vet ni ;) nä ska käka lite frukost nu, ha en bra dag!

Btw är det någon som har testat marabou jordgubb? ska lätt testa den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0