Ledig dag

Idag var det inte ens i närheten av så fint väder som igår, så imorse låg jag kvar i sängen tills ante åkte till skolan vid halv 12. Sen cyklade jag ner till arena och tränade en stund och så åkte jag och handlade mat med familjen! ikväll blir det lövbiff och potatisklyftor, mm mm mm .

Ska plugga lite nu, eller jag ska läsa en bok som vi läser på svenskan, ca 50 sidor sådär. Suck, måste plugga lite annat också som vi har prov på nästa vecka. Man ska kunna peka ut en hel outfit och berätta vilket århundrade det kommer ifrån, vad det tillhör för epok, vad som utmärker att det just är den epoken, osvosv. Alltså VEM kan sånt? jag har ju papper här men alla ser ju likadana ut? får se hur det går alltså..


jag i onsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0