Ledig dag

Igår va de ju som sagt min och antes dag ♥ vi gjorde inget speciellt egentligen, bara va med varandra. Bakade as goda bullar gjorde vi iallafall! sen skulle vi ha gått ut och käkat på kvällen men mamma gjorde god mat här hemma så vi åt här istället haha! romantiskt.

Nej men idag va jag ju ledig också! hur skönt som helst, men jag sov inte så länge ändå, as usual när man är ledig.. Tog en promenad innan frukost och sen har jag kört lite rump övningar här hemma, haha vem vill inte ha fast rumpa lixom? 8 minute buns på youtube är faktiskt as bra. De bränner i hela skinkorna om man gör på rätt sätt haha, i början gjorde jag helt fel och kände ingenting men nu sååå. Ska ta en dusch och sen ska jag göra svenska läxan! puss på er


8 minute buns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0