Kvar i larsbo!

Hej på er, är fortfarande kvar i larsbo! dom är inte riktigt klara med taket än så blir här några timmar till :) har suttit ute och solat ansiktet lite i stort sett hela dagen, blivit lite röd i fejjan men inte så farligt alls, konstigt egentligen. Däremellan har jag bara myst med pelle (hunden) lite, hjälpt ann-louise med maten, skickat upp lite grejer till killarna på taket och sådär. Slapp dag alltså, vaknade med ont i halsen imorse också så jag vet inte om det är så bra att träna ikväll.. Får vänta tills det blir bättre helt enkelt, skit också. Har snart smällt i mig en hel ben&jerrys den här helgen. Aja ha en fortsatt bra dag! kommer lite bilder när jag kommer hem, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0