KRETA!

Jag packade faktiskt i lite mer grejer, 2 klänningar också IFALL ATT lixom. hehe, väskan är inte ens proppfull faktiskt! Men jag nöjer mig så. Ändrade mig med kläderna jag ska åka dit i också, hade tänkt ha jeansleggings men blev vanliga mjukis tights, mycket skönare att åka i ju! kommer ändå inte använda jeans där borta.. Tog en slappis tröja också haha jaja.

Det här blir väl sista inlägget på en vecka då antar jag! när jag kommer hem kommer jag lägga upp sjukt mycket bilder så det blir as bra de. Vi åker mot arlanda inatt och påvägen dit stannar vi i västerås på donken och träffar eve och käkar lite. Sen går planet halv 8 imorgon bitti och vi är framme på kreta vid halv 12. sen tar det ju lite tid med väskor,buss, osv så vi kanske är framme vid hotellet 2 i deras tid . (+ 1 timme där borta mot hemma) Ha det så bra här hemma, kan inte tänka mig att vi kommer ha det dåligt iallafall hehe, får hoppas vi håller oss friska och att vädret blir okej bara! åker ju med ett superbra sällskap iallafall :) hihi.

Ska försöka uppdatera instagram några gånger om dagen också. ssanneee heter jag där.


here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0