Inatt draar vi!

Nu jäklar är jag fit for fight, har skrubbat HELA kroppen,haft hårinpackning, rakat mig, klippt äckliga naglar, smörjt in mig med hudkräm och ska snart börja torka håret och måla naglarna. wihooooo, inatt åker vi! det här är helt sjukt ju :) känns så jäkla bra!

Har varit och käkat med pappsen nu och sagt hejdå! sen gick jag på stan en stund med ante robin och sofhia innan jag åkte hem igen. Ska göra mig iordning inför grillningen ikväll och så ska jag packa klart, sofhia hade typ 7 linnen och 7 t-shirtar med sig och jag har.... 8 tröjor allt som allt, hahahah. Jag har varit jäkligt duktig den här gången! har packat så lite som möjligt typ, men ändå blir det fullt på nåt vis..


på G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0