Helg!

Känns rätt nice att jag endast har varit i skolan EN timme den här veckan, haha dör. Imorgon är vi lediga igen.

Idag efter vi hade varit i skolan ca 1 timme så tog jag matilda och eve en promenad ner på stan! där köpte vi vivaldi och satt oss i solen och åt, myspys! tog 12 tåget hem och när jag kom hem gick jag till arena och tränade en timme.

Testade springa 2 km på 13 min eftersom vi har coopertestet nästa vecka, då ska man klara 2 km på 13 min för att bli godkänd. Förra året fick jag 13.15 typ, och året innan 13,50. Så ja, jag sög. Men nu klarade jag mig på 12,15 och då blev jag knappt trött, det betyder ju att jag kan fixa det på ännu snabbare tid på onsdag om jag vill? hmmmm... Nej nu ska jag kila ut i solen ett tag igen!






idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0