Fullt upp!

Idag har jag verkligen fullt upp, VERKLIGEN. Om ca 20 min kommer min granne hit och jag ska göra bröllopsfrisyr (gäst) på henne :) direkt efter det hämtar pappa mig så ska vi luncha på stan och efter de kommer ante robin och sofhia till stan och så ska vi kika lite och handla naturgodis om det finns hehe. Sen ska jag hem och duscha och packa sen vid 6 ska jag mamma och lillebror hem till antes familj och grilla. Sen åker vi till arlanda inatt! så sjukt! Är dock så sjukt trött efter att ha sovit i ca 5 timmar inatt pga antes härjiga bror och hans vänner... haha, &nu tar det ungefär 36 timmar till innan jag får sova igen... Kommer ju lixom inte kunna sova inatt eftersom vi åker vid 1 (ska stanna vid donken osv) och så hittar vi inte riktigt så vi åker i god tid haha.

Jag känner mig inte nervös eller nånting än, men jag har ont i magen som fan nu, undrar om jag är undermedvetet nervös eller om jag bara har käkat nåt dåligt? haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0