FREDAG

Idag har jag hängt med ante hela dagen, vi har varit på banken och växlat pengar, på apoteket, på min praktik plats och snackat sommarjobb, i larsbo och tagit de lugnt med hans släkt, hos mig och käkat god mat med min familj. Tror vi kilar över till linnea för lite häng med våra underbara vänner ett tag ikväll också ♥ Imorgon måste vi verkligen packa! vi åker imorgon natt, så sjukt! Eve har lovat att komma till donken och pussa på mig i västerås när vi stannar och käkar på natten också ♥ imorgon ska jag göra en frisyr på en bröllopsgäst (min granne) så hon kommer hit vid 10 imorgon bitti. Ha en bra kväll på er!


Fick hem min kepa idag också, haha den funkar väl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0