Dålig dag

Idag har de varit en riktig skit dag, vädret har varit svin dåligt (jag blev dyngblöt bara av att gå från bussen till idrotten imorse), jag fick ont i huvudet som tusan efter cooper testet även fast jag drack massa vatten och åt, jag har prov imorgon som jag måste plugga till, jag är trött, ante har åkt till larsbo och kommer inte hem förrän söndag, osvosv. skit dag. Det enda bra va väl att jag klara cooper! wihooo. 11.37, förra gången hade jag 13.10 så det är ju sjukt mycket bättre! nästan 2 minuter. Blev förvånad, hade räknat med 12.30 kanske.

Har tagit en varm dusch och alvedon nu, ska ladda in lite musik på min ipod som nu funkar igen för jag hittade laddaren, hehe. Sen lär jag väl plugga lite, blir sovning tidigt känner jag. Justja gick förbi panduro idag också och köpte en påse nitar för 16 kr. Ska testa sätta fast några på mina jeansshorts tänkte jag, visar sen!


igår hittade jag katten bland mina bh:ar&sovkläder, as sur över att bli upptäckt haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0