Blond?

Räknas jag som blondin nu klassen? haha.

Tjejerna i min frisör klass sa förut att dom inte riktigt vet om dom ska säga att jag är brunett eller blondin. Hade typ mörkt underhår och ljusa slingor och olika färger på slingor, typ haha. Men nu då? underhåret är mörkare fortfarande men överhåret är ljusare än förut, och botten. & de orangeröda i topparna börjar sakta men säkert växa bort, 1,5 år senare....



Färgade håret idag på praktiken iallafall! gjorde fler ljusa slingor än vanligt och tätare vävning. &så la vi i newblonde i håret, det gör så att det inte blir så skarpa skillnader mellan dom nya och gamla slingorna och botten ljusas upp så att det inte blir sån kant där heller mot mitt råttfärgade. (eftersom jag inte färgar hela botten, bara slingor) sen la vi i en nyansering också. Idag har de varit rätt segt på praktiken, jag har i princip gjort sommar fint i salongen hela eftermiddagen, haha duktig tjej! men då är ju de klart iallafall. Nästa vecka hoppas jag på kunder igen :)

Fint väder har de varit idag också, synd för mig haha. Tog en promenad hem från praktiken kl 6 iallafall. Ska plugga lite kultur och stilhistoria nu, roliiigt. .. Ha en skön kväll! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0