Xlash

Det här är så coolt! Jag har aldrig tyckt om mina ögonfransar, dom har varit tunna och korta och ljusa ute i topparna så att dom ser ännu kortare ut än vad dom är. Ser nästan ut som att jag inte har några ögonfransar när jag är osminkad. Så för ca 1 månad sen beställde jag hem ett serum "xlash" som dom säger ska förlänga, göra ögonfransarna mörkare och tätare. och på bara 3 veckor så är det ju faktiskt skillnad?


16:e februari 

 
  1:a mars

jag tycker dom ser tätare ut iallafall? mycket glesare på första bilden. sjukt ju! det ska egentligen ta 4-6 veckor innan man ser resultat. Jag har aldrig trott på sånt här men var tvungen att testa efter alla före&efter bilder jag såg. Nu lär det ju bara gå framåt? :) en tub ska räcka ca 3 månader. jag har bara använt min i ca 3 veckor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0