Västerås

Va hos frida till typ halv 12 igår kväll, kika melodifestivalen lite grann osv :) kul och ses igen ♥ ante hämtade mig sen och så körde han lite taxi så jag hängde på, va inte vid mig förrän 2 och då slockna vi nästan direkt.

Imorse kom ante på att han ville till västerås , första gången i sitt liv som han självmant åker dit typ haha.. så jag hängde glatt på, åkte och käka de första vi gjorde sen gick vi runt på erikslund några timmar! hitta lite presenter till folk som fyllt/fyller år osv. Sen kika vi förbi ica maxi innan vi åkte hem! kom precis hem faktiskt och tänkte gå ut och gå en snabbis nu innan det blir mörkt :)


världens bästa du, snart sitter vi där i grekland igen och käkar calippo strawberry, fan va gott alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0