Söndag

Idag har det varit så sjukt skönt ute! imorse när vi vaknade så låg i kvar i sängen en bra stund, sen åkte jag och ante till ica och köpte nybakt bröd och satt oss i solen och käka frukost, mysigt :) sen satt vi där ett tag och solade ansiktet lite haha. När han åkte hem så satt jag kvar ett tag, sen har jag hunnit klippa mamma, fixa lite hemma, pluggat liiiite osv. Han kommer dock hit snart igen, vann ju 100 kr på min bingolott förra helgen så vi köpte 2 nya för den haha! efter det blir det nog hem till ante och se bb och sova.

Imorgon har jag praktik igen! kul :) har fullt ös hela dagen imorgon, inte en ledig stund tror jag om man bortser från lunch timmen! hihi.


pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0