Skön kväll!

Har kommit hem från sara nu! jag bella och sofi är ju somsagt inte 18 så vi fick ta oss hemåt när dom andra drog ut, haha. Känns så jäkla skönt faktiskt, skit trött är jag. Blev en rolig kväll iallafall! blev jag, sara, sofi, bella, michelle, frida och emelie. Käka tacos, spela helt hysteriskt och med andra ord osv. med andra ord äger ju haha.

ska nog sova nu , imorgon ska jag till norberg på lunch och direkt efter det ska jag till farmor&farfar med pappa och så ska jag klippa farfar och så :) sen när jag kommer hem blir det säsongs premiär av gossip girl, sen kommer ante, sen blir det bb!! Amandus och Jimmy är lixom nominerade, hur fan tänkte dom då? bättre att skicka hem tråkiga hanna j eller dumihuvudet marcelo. blääää, tror amandus åker iallafall, tråkigt nog. puss&godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0