Skolan suger just nu

Blir helt down när jag tänker på skolan imorgon, åker dit med 8 tåget för idrott och mentorstid (VÄLDIGT duktigt, halva våran klass kommer inte komma på dom pga hålet efter). Sen har vi hål i 3-4 timmar innan vi ska träna på frisyrer till en teater halv 4-halv 6. Jag kommer alltså inte hem förrän halv 8 ungefär. Det är helt sjukt, jag vill bara spy på skolan just nu, dom borde inte få hålla kvar oss efter skoltid, det har gått åt alldeles för många timmar efter skoltid nu som gör att man inte hinner nånting längre.

Jag tror inte dom förstår hur jobbigt det är för oss som pendlar att om vi slutar 6 så är vi iallafall inte hemma förrän ca halv 8, då ska man hinna duscha, käka, packa, se nåt på tv kanske, träna kanske, plugga kanske osvosv. Man orkar inte, jag har inte nån lust alls att ens åka till skolan imorgon,så drygt är det att ha flera timmars hål och komma hem sent osvosv.... Man blir ju fan sönder stressad, sen har vi vissa dagar vi har en lektion lixom, PLANERA BÄTTRE. arg tjej.. man får helt enkelt bita ihop, men det känns inte värt det lixom



Har ingen lust att sova själv inatt heller, imorgon sover jag fasen vid ante om han kommer hem från uppsala i tid ♥ iofs så kommer ju jag hem mitt i natten pga skolan så de är ju rätt lugnt............


Kommentarer
Postat av: Eliza

Heja ! Bara att köra på, Snart lov igen ju !!:)

2012-03-27 @ 22:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0