Sara 18 år!

Idag fyller min äldsta barndomsvän 18 år! ♥ ska självklart dit och fira henne ikväll :) lägger in ett tidinställt inlägg med vad jag har köpt till henne så att hon hinner få det innan ;) vi blir ett gäng tjejer som ska hem till henne några timmar och käka middag och sådär innan dom som är 18 ska ut på krogen, haha.


haha vi för några år sen! ♥ fjortisminen, check!

Igår blev det myskväll i larsbo, wille&jacop va där också! idag skjutsade ante mig till tåget i söderbärke till halv 1, skit smidigt att det går tåg därifrån hem ju! då behöver jag ju aldrig fixa skjuts ända hem eller tvärt om om det behövs :) hihi. han erbjöd sig dock att skjutsa mig hem men det är ju onödigt när det finns tåg lixom :) har hunnit käka och duscha och välja kläder tills ikväll, ska måla naglarna osv nu! see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0