Modevisning

Idag gick det bra, förutom att jag kom till station halv 8 imorse och insåg att det var lördag och att det inte går något tåg kl 8 då.... som tur va hann inte ante åka iväg så jag hängde med honom en stund tills 9 tåget :)

Kom sent men hann med mina frisyrer ändå! balfrisyren blev bra, lockar, stramt på sidorna och volym upptill. Visar bild neranför, "hippie" frisyren blev typ bara vågigt och med en fjäder i. Efter vi hade fixat håren så gick vi och kikade på modevisningarna, va hemma vid 5, skapligt trött och hungrig efter att bara ha fått en macka var av skolan, vad hände med vivaldi som dom lovat lixom? suck... men det var en bra dag över lag!

Ikväll ska jag bara ta de lugnt, är helt slut i skallen. och imorgon ska jag sova, shit va skönt alltså, skulle kunna gå och lägga mig redan nu. &inatt ställer man om till sommartid, kl 2 ställer ni fram klockan en timme, glöm inte det!


balfrisyren jag gjorde. As fin klänning btw!

      
några balklänningar& några vardagskläder.

(tryck på bilderna för att se större)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0