Länge sen

Hallå igen, har inte bloggat på ett tag. har inte haft tid tror jag haha, va i larsbo i helgen, sura i lördags också och kika på antes brors match. &i söndags när vi kom hem så spela vi bingolotto (haha) och kika på bb, helt rätt att dryga kija åkte ut! vann 100 spänn på min bingolott också.

I måndags va de full fart på praktiken, kul ju! avfärgade maddes hår från rött till blondt, blev skit snyggt tillslut! igår va de lång dag, gick ut och gick med ante och alfons på kvällen och så sov jag vid ante. idag har vi knappt haft några lektioner, jag ebba och eve gick ut och gick på idrotten och så gick vi till stan och jag köpte en ny vårjacka! visar sen :) har suttit och gjort mitt svenska tal som handlar om svenska fängelsen nu efter skolan, tror jag är klar, det får duga iallafall. Imorgon kommer jag hem sent och på fredag ska jag redovisa, så..

HUR fint väder som helst idag! väldigt skönt hihi. solbrillorna och vårjackan påååå. har lite bilder jag kan visa från dom senaste dagarna också.


snaggade brorsan i helgen också, före.






jag igår innan skolan


vår!


ebba och eve idag, haha söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0