Kläder

shit va det finns mycket olika stilar och trender på kläder alltså, helt sjukt! jag har nog aldrig följt en trend faktiskt, jag köper alltid det jag tycker är snyggt och som jag trivs i. iofs har jag ju ett gäng klänningar i garderoben som jag egentligen inte alls trivs i haha, men ibland när man ska vara lite fin så..

Jag har nog lite avslappnad stil, converse, stuprörsjeans eller slitna shorts och t-shirt är det jag trivs bäst i, och en stickad tröja istället för t-shirt på vintern. Lite slappa kläder sådär, skulle aldrig i hela mitt liv sätta på mig kjol, skjorta och kavaj som en outfit t.ex.  och då menar jag verkligen ALDRIG. Jag skulle aldrig heller sätta på mig utsvängda jeans eller kostymbyxor, ALDRIG.


typiska sommar kläder för mig.

Är ni som jag? eller är ni helt tvärt om kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0