Inte på topp för att blogga

har ingenting intressant att skriva om just nu så jag känner att det är lite onödigt att skriva alls. haha, igår på praktiken hände det lite iallafall, några kunder hade jag men inte så många så jag städade en del också. Får hoppas på mer nästa vecka :)

ante kom och hämtade mig efteråt sen åkte vi och käka sallad, besviken tjej, beställde en kyckling sallad och fick kyckling, sallad, gurka, tomat och majs. Dom 2 sista sakerna äter jag inte ens, fick ju inte ens nån ost! inga oliver ingenting, haha . Kila hem till ante sen och mös framför tv:n, bigbrother är ju givet varje kväll nu, när man orkar dvs.

Hade en färgkund idag i skolan, blev as bra de :) ante kommer snart och hämtar mig så ska jag med hem dit. Imorgon ska jag till skolan för att ha beep test - som jag måste klara. Sen ska jag hem och träna innan jag ska klippa mammas farbror. Sen ska jag på möte halv 6 också! nice.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0