HELG! eller?

hallå där, jag får ingen helg i helgen, kul va?:) imorgon ska jag upp halv 7 och till tåget ca halv 8. Ska fixa hår på 2 modeller till modevisningen i västerås så lär åka dit till 9. Det är modevisning i punkt kl 12 och 2 och i gallerian 1 och 3, så kom och kika vettja! Ska göra en balfrisyr och en "hippie" frisyr, blir nog kul :) men kommer va helt slut. Kommer typ hem 6 imorgon kväll kanske.

Igår blev det också sent i skolan, va och kika på lokalerna vi ska fixa hår i osv på lördag, gick och käka med matilda eve och laura innan också, mys! kom hem vid 6 då också och då hann jag inte med så mycket, kika på bb som jag missat, käka, plugga tal, mös hos ante sen sovning. Talet idag gick nog bra, lät som de på läraren iallafall så får väl se, fick mvg på mitt svenska prov som jag gjorde förra veckan också, wööö.

Tog en glass i solen med laura och matilda idag innan vi hoppade på tågen hem. Så otroligt skönt väder nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0