Fullt upp

Jag hoppas att några av er tog lite tid till att kolla på filmen nedanför iallafall.

Har varit en fullspäckad dag idag. Åkte till skolan för att springa beep testet och ha mentorstid, klarade 6,2 den här gången, mycket bättre än förra gångens 4,3 alltså!!

När jag kom hem kila jag till gymmet och kämpa lite i ca 40 min, va helt slut i huvudet redan från springningen i skolan haha. Kila hem till ante sen och fick skjuts hem ♥ duscha, käka osv sen kom mammas farbror och klippte sig, sen åkte jag till sara och hängde en stund innan mötet på hembygdsgården och nu är jag hemma igen :)

Imorgon blir nog en lång dag. Ska fixa håret på några damer som ska gå en modevisning för att det är internationella kvinnodagen typ, det är efter skoltid så jag vet inte riktigt när jag kommer hem.. Sen måste jag hem och plugga till provet som vi har på fredag, inte så kul.


hard workwork




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0