Fixa hår

Igår efter skolan stannade vi somsagt kvar i skolan, mös med pizza innan kunderna kom hihi. Jag fick fixa en dam som ville ha lite spretig frilla, blev bra de :) kom hem vid 6 och ante hämtade mig och följde med hem till mig.

Imorse satt jag på tåget i 3 timmar innan jag kom fram till västerås, normalt tar det 1 timme. Förstår inte hur det kan vara så j*vla mycket fel med dom där tågen, missade 2 timmar av min lektion iallafall, så när dom andra hade rast och satt och slappa och fika fick jag stå och slita, okej så jobbigt va de inte men. Fick varsinn blomma och tårta också för att vi fixade håret på damerna som skulle gå modevisningen igår! söta :)

Ikväll kilar jag nog hem till sara! antes syster har även frågat mig om jag kan göra en sidecut på henne och det ska väl gå jätte bra, grejen är bara att det ska vara ett mönster på den, en stjärna, lite nervöst där alltså, har aldrig gjort mönster förut så vi får se om hon vågar låta mig testa eller om jag ens vågar, annars får nån riktig frisör får göra mönstret haha :) får se när vi fixar det! nästa gång jag ska hem dit säkert :)




varsinn sån här fick vi för frisyrerna! och tårta och pengar till klasskassan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0