Bio&käk med en underbar pojkvän

Jag är så sjukt förvånad att vi hittade in och ut ur västerås och kom rätt direkt! medan ante körde satt jag och "men du lägg dig i den här filen, nej fel!! vi ska in där, eller? jooo sväng in här!" haha men det gick ju ! Jag som går i skolan i västerås borde ju veta vägarna men grejen är den att jag åker ju aldrig från erikslund till stan tillexempel, tåget kommer ju direkt till centralen så jag kan ju inte vägen haha. Är inte så uppmärksam på vart vi åker när någon annan kör heller så..

Men vi kom fram iallafall och fixa parkering och betalning och allt, hämtade ut biljetter på bion och handlade största drickorna och popcornen som fanns. Dom var helt sjukt stora, de va ett "paket" vi köpte men herregud alltså. Vi blev så mätta av popcornen och drickorna och ändå var det inte ens slut när filmen va slut så vi orkade inte ens äta efter . haha!

Åkte förbi max och köpte med oss mat hem istället, körde drive .... vet inte hur de stavas, och ante trodde typ inte att hon i apparaten hörde om man inte vrålade det högsta man kunde.. skrattade ihjäl mig :)

Vi kom hem hela efter en mysig kväll iallafall ♥ filmen va btw skit rolig på sina ställen haha. kom hem precis till bigbrother så vi hann se det också, sen blev det sängen eftersom ante skulle upp typ 6 idag och fiska. Tänkte ta en promenad ner till sjön och se om dom får nå fisk sen.


största popcornen någonsin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0