Är på bättre humör idag!

Blev en toppen dag ändå, började med dans på gympan (inte bollsport alltså, vilket var en lättnad). &som jag tippade igår så va de ca 8 av 30 som dök upp på idrotten imorse hehe.. bra klass vi har va? Efter idrotten vart det lite häng i skolan med matilda och laura, sen hade vi mentor och efter de började väl min bra dag om man säger så! eller först fick jag reda på att vi är lediga imorgon, så mitt lov börjar NU! jag och matilda tog sen en promenad ner på stan, käka spicy (!!) sen gick vi och shoppa, brände nog 1000 spänn men de va värt det, OCH jag kommer få igen pengarna, ska jobba på lovet och nästa månad. Sen tog vi glasspaus (godaste glassen någonsin typ) innan vi gick till växhuset och fixa lite frisyrer till teatern som är i maj! och så fick vi sluta tidigare än vi hade trott. Toppen ju!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0