Västerååååås

Idag har jag hängt med ante tjabo och rasmus i västerås från ca 11-3! käka lyxlunch på ikea, köttbullar&mos. Haha så jävla gott! 17 kr dessutom, sjukt ju! ska nog bli stammis på ikea resturangen. hehe skämt å sido. Nä men de va ju nice iallafall, hitta lite grejer. När vi kom hem så kila jag bara in i duschen och så sen kom ante och hämtade mig igen så åkte vi till hans mormor och morfar och grattade hans mamma och mormor som fyller år idag! :) dom fick lite blommor och så fick mimmi en saltvatten spray av mig haha, vi snacka förut om att hon skulle testa det till sitt hår så nu köpte jag en! Kom nästan precis hem nyss. Ska väl käka nånting sen får vi väl se!

Imorgon är vi ju lediga igen men jag har fullt upp tror jag. Vid 1 ska jag luncha vid farmor och farfar med pappa och vid 3 ska jag till praktiken och madde ska testa frisyr på mig till gesällen som är nästa vecka, hihi. Sen kanske de blir bio med sara och nån på kvällen!


världens bästa brudar ♥ så sjukt synd att vi bor i olika städer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0