Ledig

Hej! igår blev de inte riktigt som vi tänkt haha.. Det blev ju en heldag tillsammans men vi spenderade den i ludvika med antes pappa som skulle sälja sin båt. Gick bra det med! va inte hemma förrän 7 och då bakade vi lite scones, mm mm mm . Senare kila vi hem till ante och så sov jag kvar där ♥

Idag va min andra lediga dag inna jobbet börjar igen. Vaknade vid 12, kila till gymmet vid 1 och nu har jag käkat och fixat lite. Ska nog försöka städa mitt rum lite och ikväll ska jag klippa Gittan halv 6 och Ann halv 7. Sen får vi se! imorgon är det jobb på hembyggdsgården som gäller, 11-6. och på kvällen ska jag iväg och klippa direkt kl 6.
Känns som jag har fullt upp den här veckan haha.. På onsdag är det jobb på esons 9-6 och på kvällen ska alla vi helgtjejer på hembyggdsgården ha lite fest i logen men när dom som är 18 kilar ut på krogen drar jag hem. Sen är det jobb igen på torsdag 9-6 och på kvällen ska vi kanske baka lite tills midsommar.

&på midsommar ska vi nog till larsbo vid lunch och på kvällen får vi se. Blir nog grillning! är ledig hela dagen då men på lördag jobb igen, haha.


scones


träning idag.

igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0