SOMMARLOV!

Filmen igår var i 3D tydligen! bättre de. Den va rätt bra, spännande och så men slutet va sämst . Antar att det kommer en 2:a :) efter bion blev de hem och fixa lite sen kom ante och hämtade mig, åkte till morsjön och skulle kika lite vid sjön och då stog hans kusin och hennes pojkvän där och fiskade så vi gick ner till dom ett tag :)

sov vid ante sen och imorse åkte jag till skolan vid 8. Hade lite fika med klasserna och sen tal och lite dans och så vid scenen. Gick till gränden efteråt och käka med eve matilda och laura också :) hann med och köpa nya hörlurar med, toppen! Är nöjd med betygen också, fick g i idrott till slut, haha hon hatar mig för att jag inte går på nån sport tror jag, för hon ljög om anledningen till sämre betyg.. skönt att idrotten är över iallafall, tråkigaste någonsin.

Är dock lite missnöjd över frisör betygen, vg är väl också bra men när det är det jag går i skolan för känns det ju som att man vill ha mvg. Men jag kan ju inte göra mer än mitt bästa så :) det får duga.

&ja, nu är det ju faktiskt SOMMARLOV! firar det med jobb hela nästa vecka, jippiiiiiii


snygga brillor vi fick på bion va?


svin god mat på gränden kan jag tipsa om faktiskt. mm mm mm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0