ONSDAG

Hej på er, va helt slut igår kväll alltså haha. Första gången på VÄLDIGT länge som jag gick upp ca halv 5.. Idag va de full rulle på jobbet igen! 2 killklippningar och en lugg på morgonen och 3 killklippningar och en tjej från 1-4. Känns som jag kommer va expert på vissa killklippningar snart haha!

Efter jobbet hade jag tänkt träna men tog en promenad hem istället i det grymt fina vädret! satt mig ute i solen ett tag och tog det lugnt och sen åkte vi till norberg kl 6 och firade lillebrors farmor med kebab från myntgrillen som kvällsmat, haha gött. Tänkte dra med mig ante ut på promenad nu på kvällskvisten men det skulle ju va nice med en kubb vända också? Solen skiner ju än.

Imorgon vid 11 ska jag och ante med och kika på skolavslutningen som våra bröder har. Sen börjar jag jobba 1-6 och efter det ska jag till farmor och farfar för farfar behövde klippas :) sen får vi se.

Fredag blir det jobb igen, 9-halv 5 och på kvällen ska vi ha sleepover i robins husvagn, jag ante robin och sofhia. haha as mysigt ju!! det är en 4 pers husvagn med 2 dubbelsängar, typ :) as fin!

&på lördagen är det jobb IGEN. haha, 2-6 bara dock så jag och sofhia tänkte kika på studenterna som springer ut (hoppas det är på morgonen?) kanske. aja så ser det ut so far, intresse flaggan är på topp hos er nu va, haha.


åh jag vill åka igen och igen och igen!!! kommer nog aldrig tröttna på att åka utomlands.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0