NEW CLOTHES


nytt slappt linne som jag köpte igår! bikbok.


t-shirt, hehe. gina



&klänningen!! i´m in love..
Färgerna är inte riktigt på bild som i verkligheten. Den är väldigt stretchig så jag va tvungen att ta xs fast jag i vanliga fall har s. ett tips bara om nån ska beställa den eller så. Den är nästan lite stor ändå haha, eller den är lite för lång så jag får dra upp den lite som på bilden. Den är så sjukt bekväm! från gina.

Köpte lite små grejer också, hair cuff, hudkräm och rouge. Jätte mysig dag med sofhia iallafall :) kvällen va toppen den med, de är så sjukt skönt att vi 4 är så lika när det gäller mycket, vi satt och bara snacka i ca 3 timmar igår kväll om massa grejer. bästa ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0