MITTBENA

Körde ju på det ett tag när jag var mindre, men sen dog det typ ut. hehe


bortse från att håret är fullt av 2 dagars spray och annat äckel. Jag gillar bäst slarviga benor, eller lite "luftiga" typ som att luggen har lite höjd. Så att det inte ligger platt mot huvudet. Det passar jag inte alls i .. Iofs är det samma sak när det gäller mig och snebenor, jag kan inte ha luggen så att den ligger jätte platt mot pannan, även om jag ibland skulle vilja. Slarvigt&busigt är bäst, undrar hur mina kunder kommer se ut.. haha skämt å sido,


Toffs och mittbena funkar fint det med! det körde jag på för några år sen bara, trivdes nog faktiskt i det.

Ett tips är att inte föna håret i den benan du vill ha i slutändan, fönar du t.ex i en snebena eller ingen bena alls så får du en luftigare och inte lika "platt" resultat när du ändrar till mittbena efter att håret är torrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0